Institut za nuklearne nauke Vinča
Institut od nacionalnog značaja za Republiku Srbiju
Osnovan 1948. godine
kao naučni centar za istraživanje najsavremenijih tema u osnovnim prirodnim naukama - fizici, hemiji i biologiji
Danas je Vinča multidisciplinarni naučni institut
koji pokriva veliki broj naučnih i tehničko-tehnoloških disciplina
Danas je u Institutu zaposleno preko 300 doktora nauka i preko 200 doktoranada
koji rade na preko stotinu nacionalnih i međunarodnih projekata kao i u međunarodnim naučnoistraživačkim kolaboracijama u kojima je Republika Srbija član
Acronym / code: 47015
Project type: - - -
Realization period: - - -
Project funded by: - - -
SRO project holder: - - -
  • - - -
There is no part or complete translation available for this page. Close this dialogue to see the original text.

Vančasovne aktivnosti pružaju učenicima mogućnost upoznavanja i obučavanja sportova koji nisu predviđeni planom i programom fizičkog vaspitanja. Aktivan boravak u prirodi u vidu orijentacionog kretanja višestruko je koristan za očuvanje i razvijanje psihofizičkih sposobnosti. Cilj ovog rada je da se predstavi moguća organizacija orijentiring sekcije u osnovnoj školi. U radu je primenjen deskriptivni metod kako bi bio prikazan plan i program sekcije koncipiran tako da nastavnicima fizičkog vaspitanja u svojim školama omogući realizaciju orijentiring sekcije kroz 30 časova. Očekivani ishod orijentiring sekcije jeste osposobljavanje učenika da samostalno nastupaju na takmičenjima. Osposobljavanje se vrši kroz realizaciju ciljeva i zadataka sekcije, primenom adekvatnih metodskih postupaka uz poštovanje karakteristika uzrasta, predznanja i tempa savladavanja obuke. Plan i program rada sekcije obuhvata teorijski i praktičan rad kojim se savladavaju osnovne tehnike u orijentiringu. U radu sa učenicima, koji se prvi put susreću sa orijentiringom, glavno težište treba da bude na radu sa kartom i shvatanju odnosa između prirode i karte. U osnovnim školama postoje mogućnosti za organizaciju orijentiring sekcija, a značajna je i povezanost sa drugim nastavnim predmetima. Prikazani model pruža optimalan nivo teorijskih i praktičnih znanja koje učenici mogu da primene na školskim takmičenjima.

FEATURED

izdvajamo1
The Research Instruments
 

the list of research instruments

find more

izdvajamo2
Projects with Industry
 

Services, acreditation, motors and vehicles

find more

izdvajamo3
Science
 

The list of resarch projects

find more

izdvajamo4
Inovations
 

The "Vinča" Institute encourages the development of innovations and new technologies

find more